Մրցույթի արդյունքները :)

Բարև սիրելի աշակերտներին, որ վայելում են ամառային արձակուրդները 🙂

Անցնում են ամառային ամիսները և  արդեն կարելի է ասել, որ գրեթե ժամանակ չի մնացել  նոր կիսամյակի սկզբին: Հըն, դեռ չե±ք կարոտել դպրոցը 🙂  

Իսկ  հիմա ժամանակն է ամփոփել նախորդ փոստում հայտարարված մրցույթի արդյունքները: Իսկապես դժվար էր ընտրել այն աշակերտին որը լավագույնս կարողացել էր ներկայացնել իր այս տարվա նվաճումներն  ու ձեռքբերումները: Քանի որ գրեթե բոլորը ունեին որոշակի քերականական և ոճական թերություններ, ընտրությունը կատարելիս մենք հաշվի առանք տարիքային  առանձնահատկությունները: Կարծում եմ, որ խորհրդանշական  և հնարավորինս  արդարացի կլինի  եթե հաղթող ճանաչենք  11բ դասարանի աշակերտուհի Հասմիկ Հակոբյանին: Հասմիկը, հաճույքով պատմել էր իր ընկերների  և իր արկածների,  այն մրցույթների և փառատոնների մասին որոնց նա պատվով ներկայացրել է մեր դպրոցը:  Շնորհավորում ենք քեզ Հասմիկ, և հույսով ենք որ նոր ուսումնական տարին քեզ նոր մասնագիտական հնարավորությունն էր կընդձեռի: Որպես մրցանակ Հասմիկին տրվում է պատվոգիր  և հնարավորություն թղթակցել բլոգին. գրել փոստ իր իսկ ընտրած թեմայով, կիսել իր մտքերը հրապարակավի բլոգի ընթերցողների և ինչու չէ աշխարհի հետ 🙂

Tchaikovsky Blogger A xx

1 մեկնաբանություն

Filed under Uncategorized

One response to “Մրցույթի արդյունքները :)

  1. Իրոք չեի սպասում, որ ես կհաղթեմ: 😀 Շատ շնորհակալ եմ և շատ զգացված, որ բոլոր շարադրություններից լավագույնը ընտրվեց իմ շարադրությունը: Ուրախ եմ, որ կարող եմ թղթակցել բլոգին: Շնորհակալ եմ 🙂 🙂

Թողնել պատասխան

