D7 –ի և տատամիի* առեղծվածը (:

Ահա և  ավարտվեցին  մեր  աշնանային  արձակուրդները:Մի պահ ափսոսում ես, իսկ հետո ուրախանում, վերջ ի վերջո դպրոցում միշտ էլ օրն ավելի հետաքրքիրք է անցնում:

Այս  անգամ, սիրելիընթերցող, քո ուշադրությանն ենք ներկայացնում ևս մեկ հարցազրույց մեր դպրոցի  յուրօրինակ աշակերտներից մեկի հետ: Եթե նախորդները փայլում էին  իրենց  երաժշտական  կարողություններով, ապա այս հարցազրույցի  կենտրոնում հայտնվել է Ձյուդոյի Հայաստանի բացարձակ  չեմպիոն ևՍամբոյի  աշխարհի  բրոնզե մեդալակիր, 12րդ դասարանի աշակերտուհի Խաչատրյան Ռոզան:
Համադրությունը արդեն հետաքիքրություն է շարժում: (:

TchaikovskyBloggerA (TBA):Բարև Ռոզա’, շատ ուրախենք ,որ ժամանակ գտար մեզ հետ զրուցելու և պատմելու քո դասընկերներին և մեզ  քո հաջողությունների մասին:

Ռոզա(R):Նոր եմ վերադարձել արտերկրից: Մեկ ամիս բացակայում էի, քանի որ ինտենսիվ պարապունքների էի :

TBA:
Ի՞նչ-որ տեղ էիր մեկն էլ, թե պատրաստվում էիր ՀՀ-ի տարածքում:

R:Այս անգամ ոչ մի տեղ չէինք մեկնել,  ես պատրաստվում էի իմ իսկ մարզիչի մոտ` Հայաստանի մարզական միությունում:

TBA:Իսկ  ի՞նչ մրցումներ էին և ի՞նչ հաջողություններ ես ունեցել:

R:Սամբոյի  պատանիների և երտասարդների աշխարհի առաջնությունն էր, Լատվիայում`Ռիգայում: Հպարտությամբ կարող եմ ասել, որ  դարձա բրոնզյա մեդալակիր:

TBA:Ա~հ, Կեցցես’: Շնորհավորում ենք:

R:Անմիջապես վերադառնալուց հետո մասնակցեցի և Հայաստանի առաջնությանը` դառնալով ՀՀ-ի բացարձակ չեմպիոն:

TBA:Փաստորեն  ներկայանում եu և’ ձյուդոյով,և’ սամբոյով :

R:Այո’, ներկայանում եմ և’ դյուդոյով և’ սամբոյով , որովհետև դրանք նմանատիպ են, պարզապես դյուդոն ձևավորվել է Ճապոնիայում,
իսկ սամբոն Ռուսաստանում: Կան հնարքների տարբերություններ, բայց ընդհանուր օրենքները նույնն են:

TBA :Ուրիշ ի՞նչ մրցումների եք մասնակցել:

R:Տարին մի քանի անգամ մեկնում եմ տարբեր մրցումների: Մասնակցել եմ Եվրոպայի սամբոյի առաջնությանը և
Ձյուդոյի միջազգային մի շարք մրցումների տարբեր երկրներում:

TBA :Լավ, սպորտային հաջողություններդ անկասկած տպավորիչ են, բայց ավելի տպավորիչ այն, որ
դու սովորում ես  հենց այս` երաշժտական-հանրակրթական դպրոցում: Հարց է  ծագում` ի՞նչու (:

R:Անկեղծ ասած` այս դպրոց եկել եմ մայրիկիս ընկերուհու խորհուրդով և միանշանակ կարող եմ ասել ` չեմ փոշմանում, քանի որ հաճախ հենց երաժշտությունն է ազդում իմ մոտեցմանը շատ հարցերում:

TBA :Ո՞ր բաժնում ես սովորում:

R: Ընդունվել եմ դպրոց և 7 տարի սովորել եմ դաշնամուրային բաժնում: Հետո որոշեցի փորձել երգել և պատկերացրեք հաճույքով սկսեցի զբաղվել երգեցողությամբ: Հիմա արդեն 3 տարի է, ինչ սովորում եմ վոկալ բաժնում:

TBA :Առաջիկայում ի՞նչ մրցումներ ունես:

R: Այս տարի մրցումները ավարտվեցին: Որպես կանոն աշխարհի առաջնույունը միշտ վերջինն է: Հունվարին կմասնակցեմ 2012-ի Ձյուդոյի Եվրոպայի առաջնությունը: Մեծ ակնկալիքներ ունեմ:

TBA :Իսկ հիմա անրդառնանք մեր blog-ի հարցազրույցներում արդեն ավանդական դարձաց մի քանի հարցի: Ո՞րն է այն <<ոսկյա եռյակը>> առանց որի չես պատկերացնում քո կյանքը:

R: Ծնողներս, սպորտը և ինձ շրջապատող բարյացակամ մարդիկ:

TBA :Ռոզա, ո՞րն է քո կյանքի կարգախոսը:

R: Կներեք, բայց իմ կարգախոսը  ավելի լավ կհնչի  ռուսերենով` ”Если Бог со мной, какая разнится кто передомной”( հեղ.`<<Եթե Աստված ինձ հետ է , ինչ նշանակություն ունի `ով է իմ առաջ>>).  Այս խոսքերն ասում եմ ու անցնում գործի: *ծիծաղելով*

TBA :Եվ վերջում, ի՞նչ կասես մեր բլոգի ընեթերցողներին` քո դասընկերներին:

R:Թող որ նրանք երբեք չբավարարվեն իրենց ունեցած հաջողություններով, միշտ շարժվեն առաջ:

Եվս մեկ անգամ շնորհավորում ենք Ռոզային, հպարտանում  որ  նա էլ իր քրտնաջան աշխատանքով`սպորտային հաջողություններով  բարձր պահում մեր դպրոցի և մեր երկրի պատիվը : Մաղթում ենք նրան նորանոր հաղթանակներ:                                                                                                                                                                                                                                                               Իսկ քեզ , իմ ընթերցող, ուզում ենք միայն ասել,մարդու ամենակարևոր կարողություններից մեկը ուրիշի  հաջողությունների ու նվաճումների ուրախությունը  կիսելու կարողությունն է : Իսկ մենք հաճախ, պարզապես անտեղյակ ենք մնում: Եկե’ք միասին փորձենք դա ուղղել:

Հպարտությամբ,

TchaikovskyBlogger
A xx

*տատամի- ձյուդոյի մրցահարթակ հանդիսացող գորդը

1 մեկնաբանություն

Filed under Uncategorized

One response to “D7 –ի և տատամիի* առեղծվածը (:

  1. RJ

    husov em vor harceriss patasxanner@ dzez dur ekav sirunn R,

Թողնել պատասխան

